[email protected] | phone [email protected] | phone

Klachtenregeling

Voldoet ons product of onze dienst niet aan uw verwachting?

Wij vinden het vervelend als wij niet aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Het is voor ons belangrijk om onze klanten goed van dienst te zijn en u een uitstekende service zowel vóór als na uw aankoop te bieden. Wij zijn heuse specialisten, echter maken wij ook weleens een foutje. Het kan daarom altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Mocht dit het geval zijn en u heeft een klacht over een product of dienst, dan raden wij u aan om uw klacht bij ons per email kenbaar te maken. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen, zodra deze is ingediend zoals onderstaand omschreven. Wij hebben altijd de intentie om naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

We proberen u hieronder zo goed mogelijk te vertellen hoe we dat willen doen: 

1. Maak uw klacht aan ons kenbaar
Vertel ons duidelijk wat er aan de hand is en wat we voor u kunnen doen om de klacht op te lossen. 

2. Het liefst per mail
Om de klacht goed in behandeling te kunnen nemen, vragen wij u om de klacht te mailen. Dit doen we om een zo helder mogelijk beeld van uw klacht te krijgen. Hierdoor kunnen we deze goed beoordelen en een passende oplossing voor u bedenken. 

3. Informatiestroom
Wij informeren u over de status van de klacht. Soms is iets snel opgelost en soms duurt het iets langer. 
Echter, er wordt altijd gewerkt aan een passende oplossing. U krijgt in ieder geval uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

4. Oplossing
Wij zorgen ervoor dat we binnen onze macht en regelgeving u een passende oplossing bieden. Wij zijn van mening dat 'in goed overleg' een oplossing bij een klacht altijd mogelijk is. 

5. Klant
De klant staat bij ons op nummer 1! Wij willen dan ook niets liever dan een tevreden klant voor nu en de toekomst! 

 

Om een klacht in te dienen kunt u ons het beste per e-mail bereiken. Stuurt u uw bericht naar [email protected]. U mag ons ook altijd eerst bellen op 0488-759011als u dat prettig vind. Houdt er echter rekening mee dat onze klantenservice al vrij snel zal vragen om de klacht te mailen. Zie hiervoor bovenstaande uitleg.

Mocht na overleg en het behandelen van uw klacht de uitkomst zijn dat we niet tot een oplossing komen, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Via deze link kunt u uw klacht indienen. https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ontvang gratis ons inspiratie magazine.